Re: "moc"

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 23:46:42 MET DST

hattab wrote:

> Sory gosciu, ale chyba masz jakis kompleks czy co.

Tzn?

> W kazdym watku o zasilaczach lub temacie pokrewnym zaczynasz pieprzyc,ze
> wszystkiemu winne Codegeny (jedynie niesluszna marka) itd.

Codegen to akurat niestety najpopularniejsza marka w Polsce, a sprzedawcy
zachwalaja ja, jak juz ladnie ktos napisal: "(...)"szczyt techniki",
"marzenie ludzkosci", "najnowsze dzielo wybitnych produdcentow" itp".

> tak jakby zasilacz byl JEDYNYM wyznacznikiem stabilnosci, jakosci kompa.

Dziwne wnioski wyciagasz...

> Kupilem juz pare sztuk tych zasilaczy, nie tylko dla siebie, do zwyklych
> zestawow i komp mi jakos nie wybuchl, niestabilnosci nie ma

Czy to czegos dowodzi?

> napiecie jest w normie (+5V na poziomie 4,78-4,84).

ROTFL :>>>

> Do zwyklego srednio obciazonego zestawu spokojnie to wystarcza,

A to juz niestey loteriia...

> znajomym sklepie w ktorym jest spory obrot caly czas montuja tylko takie
> i klienci sie nie skarza na zabojcze zasilacze. Sam sklep nie moglby
> sprzedawac ich gdyby byly az tak felerne, jak to probujesz udowodnic, bo
> przeciez to jest w ich interesie, zeby sprzet nie wracal do nich szybko.

A wiec stalo sie, pojawili sie nowi krucjatorzy... tym razem z logiem
Codegen na tarczy :/

> Jak ktos ma problemy z pradem, to lepiej kupic UPSa,

Upes ochroni przed skokami z sieci, a co ochorni komputer przed napieciami
podawanymi przez zasilacz?

> a jak ci codegen spalil komputer to przykro mi,

NIe spalil mi Codegen computera, na tyle jestem swiadom korzysci z dobrego
zaislacza, ze nigdy nie mialem shita w obudowie.

> ale nie miej pretensji do calego swiata

???
Nie przypominam sobie zebym mial jakies pretensje. To raczej Ty i i tobie
podobni krucjatorzy upieraja sie, ze Codegeny to dobre zasilacze...

> bo od tych histerii juz sie niedobrze robi :(.

Jakich histerii? Jakos sobie nie przypominam zebym tu histeryzowal.
Jak Ci sie nie podoba co pisze to odfiltruj sobie moje posty i nie marudz.

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!