Re: "moc"

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 01:34:18 MET DST

hattab wrote:

> [...]

[ciach]
> napiecie jest w normie (+5V na poziomie 4,78-4,84).
[ciach]

Ja to dla ciebie jest napecie w normie, to ja nie chcialbym byc na
mniejscu twoich klientow. Jak dla mnie to zbliza sie ono do dolnej
granicy normy, a tego skladajac komputer ktory ma byc stabilny
bym nie zaakceptowal.

> Pzdr.
Wzajemnie

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and