Re: "moc"

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 22:31:15 MET DST

Pszemol wrote:

> Miałem raczej na myśli uszkodzony egzemplarz, bo marka jest ok.

Taaa...
Ponoc w Niemczech... W Polsce to syf jakich pelno :/

> Jeśli Codegen jest na tej liście jako wzór, a jest, to oznacza że
> wyroby tej firmy były przez AMD testowane i zaakceptowane skoro
> rekomendują używanie zasilaczy tej firmy do używania przy procesorach
> Athlon.

Powiedz to userom, ktorym zasilacze Codegen i tego typu podobne spalily pol
kompa, padaly jak much albo byly przyczyna niestabilnosc komputera i po
wymianie na porzadny zasilacz objawy zniknely...

--
Krzysztof Szczepanek
I resist, so I am frreeeeeee!