Re: "moc"

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 22:53:55 MET DST

On Mon, 23 Sep 2002 20:31:15 +0000 (UTC), Krzysiek <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>Taaa...
>Ponoc w Niemczech... W Polsce to syf jakich pelno :/

Ja sie wlasnie ostatnio zastanawialem nad takim objawem:

Kupuje obudowe made in China. Na pudle duzymi literami napisane
POLAND. Kumpel przywozi razem ze skladakiem podobna obudowe made in
China z Niemiec. Na pudle duzymi literami GERMANY. Przeciez te obudowy
jada w paletach. To po co to? Ano chyba po to zeby bogaty Niemiec nie
dostal przez pomylke szajsu przeznaczonego dla biednego i glupiego
Polaczka.

Pozdrawiam

oVo