Re: "moc"

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 20:35:08 MET DST

"Adramelech" <adresu_at_tu.nie.ma> wrote in message news:Xns9292C574CB34adresutuniema_at_193.110.120.9...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> OdpowiedŸ na

> Albo marki Codegen;-)

Miałem raczej na myśli uszkodzony egzemplarz, bo marka jest ok.
Oczywiście przy założeniu że pomiar tego napięcia był prawidłowy...

Codegen jest miedzy innymi wymieniony na oficjalnej liście producentów
zasilaczy komputerowych rekomendowanych przez AMD do procków Athlon:
http://www.amd.com/us-en/Processors/DevelopWithAMD/0,,30_2252_869_1039^4038,00.html

Fragment opisu czego dotyczy lista z tamtej stronki:
"<>When selecting a power supply for your system, the following list
of power supplies manufacturers can be referenced as an example
of those whose product has been evaluated by AMD for use with AMD AthlonT
processors for the given power supply form factor. Each of the power
supply manufacturers listed has power supply solutions that are
recommended for their capability to supply appropriate power on
the +5V, +3.3V, +12V, and +5vsb power rails. This list is not intended
to be a comprehensive listing of all power supply manufacturers that
support AMD AthlonT processors but is rather a legacy list of power
supplies tested by AMD in the past. Many other power supplies are readily
available on the market today and should be considered when calculating
your system configuration.<>"

Jeśli Codegen jest na tej liście jako wzór, a jest, to oznacza że wyroby
tej firmy były przez AMD testowane i zaakceptowane skoro rekomendują
używanie zasilaczy tej firmy do używania przy procesorach Athlon.

Zamiast podniecać się pseudowiedzą typu "Codegen to szajs a inny
jakimś tam Enlight to super-hiper-duper zasilacz" lepiej skupcie
się panowie na istocie problemu: prawidłowym montażu komputerów,
zapewnienie im prawidłowego chłodzenia oraz zasilania wolnego od
ponadnormatywnych przepięć, czyli zabezpieczenia całego zestawu
odpowiedniej jakości listwą zasilającą odcinającą wysokoenergetyczne
zakłócenia pochodzące z sieci energetycznej, będące w praktycze
w prawie 100% odpowiedzialne za awarie zasilaczy i w konsekwencji
podzespołów komputera które ten zasilacz zasila w napięcie.