Pomóżcie mi złożyć zestaw, please

Autor: Jakub Zysnarski (jakub_zysnarski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 10:47:55 MET DST

Potrzebuję złożyć zestaw do prac biurowych (Microsoft Office) oraz w
mniejszym stopniu do grafiki 2D i DTP. Nie będzie to komputer do gier,
oglądania DVD ani do grafiki 3D. Chcę, aby nie było to kompletne starocie w
momencie zakupu. Narazie zastanawiałem się nad taką konfiguracją, ale bedę
wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie.

1. Procesor Athlon XP 1800 +
2. Płyta główna - tu mam problem. Wiem tylko, że powinna spełniac
następujące wymagania:
    a) 4 wejścia IDE, ATA 133
    b) kontroler RAID 0,1
    c) min. 4 wyjścia USB
    d) dająca możliwość zamontowania szybszego Athlona
    e) wejścia na DDR, SDRAM nie wymagany
    f) stabilna
    g) wydajna, aby nie stanowiła "wąskiego gardła" w systemie
3. Pamięć - 256 MB DDR. Zastanawiam się, czy 266 MHz, czy szybsze.
4. Karta graficzna - co byście polecili do takich zastosowań
5. Dysk - Barracuda IV, czy Maxtor?

To chyba najistotniejsze elementy
Będę wdzięczny za każdą pomoc

Jakub