Re: Pomóżcie mi złożyć zestaw, please

Autor: jarqs (jarqs_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 13:29:50 MET DST

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <jakub_zysnarski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ammkjh$5ur$1_at_news.tpi.pl...

> Potrzebuję złożyć zestaw do prac biurowych (Microsoft Office) oraz w
> mniejszym stopniu do grafiki 2D i DTP. Nie będzie to komputer do gier,
> oglądania DVD ani do grafiki 3D. Chcę, aby nie było to kompletne starocie
> momencie zakupu. Narazie zastanawiałem się nad taką konfiguracją, ale bedę
> wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie.

W takim razie lepiej skoncentruj sie nad zakupem porzadnego monitora -
proponuje LCD, najlepiej 17''. Natomiast sam komputer - w ZUPEŁNOŚCI
wystarczy najtańszy duron na plycie ecs, no i przydałby się tez duży, szybki
dysk.

pozdrawiam!
jarqs

--
"Ludzie są okropnie głupi - marzą tylko o tym, co widzą w telewizji"