Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: Tomasz_Sz (tomek_sz'remove_it'_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 10:10:47 MET DST

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> dnia 23 wrz 2002 napisał:

>Chyba to cancel'owal bo nie znalazlem tego na serwerze :)

Owszem cancelowalem bo stwierdzilem ze rozpetam tym niepotrzebna
dyskusje o gustach i guscikach. No ale skoro chciales kontynuowac ;-)...

>Do Twojego przedpiscy:
>Kazdy user co wie co to znaczy dobra obudowa i jakie sa z tego korzysci
>powienie sie obrazic i powienies u niego wylodowac w KF. Bo to trzeba byc
>idiota, zeby kupowac bude za 120zl i myslec ze jest dobra.

Oczywiscie, ze kazdy user to wie, niemniej wydaje mi sie ze placenie
za obudowe tyle co za niezly procesor wyglada nieco smiesznie, tym bardziej
ze mozna kupic zupelnie przyzwoita i fajna obudowe mieszczac sie
spokojnie w 200PLN.
Chyba ze ktos naprawde konstruuje sobie potezna stacje robocza
z kilku czy kilkunastoma roznymi napedami, dyskami i inymi akcesoriami
wtedy oczywiscie ma to sens i nie tylko ze wzgledu na wydajnosc i ergonomie
takiej obudowy ale rowniez ze wzgledu na cene, ktora przy takiej
maszynie zwyczajnie 'ginie w tlumie'. A przy 'pospolitym' komputerze
gdzie kazdy ma najczesciej jeden gora dwa dyski (ale plyte z RAIDem ;-)),
do tego cdrom i cdrw, to nie ma chyba sensu.

Takie jest moje zdanie i tyle.
Mysle, ze na tym EOT bo nie ma sensu tego dluzej roztrzasac bo jesli
chodzi o obudowe to i tak kazdy zrobi po swojemu ;-)

Pozdrawiam wszystkich.

--