Win XP Pro i problemy z dyskami (c.d.)

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 10:25:51 MET DST

Pewnie niektorzy przypominaja sobie mojego posta o problemach z dyskami
twardymi i Win XP Pro? :) Niestety problemy dalej sa :)
Objawiaja sie tym ze przy probie instalacji czegos duzego z hdd, badz
podczas odczytu jakiegos duzego pliku z hdd wystepuja pledy sumy kontrolnej
(CRC). Jest to o tyle wnerwiajace ze czasmi da sie zainstalowac np.
gre/program a czasmi wyskakuje blad. Natomista podczas odczytu plikow z
dysku kiedywystapi blad CRC to plik pozostaje uszkodzony :(
Stery dla plyty, grafiki, dzwiekowki, dyskow mam najnowsze, biosa tez :)
Zgodnie z sugestia podmienilem pamieci i podociskalem wtyczki z tam dyskow.
Posprawdzalem polaczenia i dalej dupa!!! :( Najfajniejsze jest ze pod Win 98
wszytsko dziala dobrze :) Acha... robilem reinstal Win XP tak na wszelki
wypadek, ale dalej sa problemy...
Co to moze byc? Nie spotkal sie ktos z takim problemem?

Konfig taki:
ASUS CUSL2C
512 MB RAM (2x256 pc133)
Primary Master Baracuda IV 60GB
Secondary Master IBM ICL AVVA007 40GB, sec. slave TEAC CDRW 40x(ten dzial
bez problemow)
SB Live Value
Radeon 8500
Proc P3 933MHz