ZAGADKA DLA AMBITNYCH

Autor: Perfect Stranger (perfect-stranger_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 15:08:13 MET DST

komp sam się resetuje (praktycznie tylko w biosie działa stabilnie)

temp. jest normalna, nie przegrzewa się
pamięć wymieniłem na inna
płyta gł. jest izolowana od obudowy, nie ma mowy o przepięciu.
karte grafiki wymieniłem na inną
inne karty odłączyłem
cd-roma odłączyłem
flopa odłączyłem
kable IDE wymieniłem
stawiałem na nim różne systemy (to samo, już na początku instalacji
resertuje)
w dosie działa stabilnie (ale DOS w tych czasach to sobie w dupe wsadzić
można)

został mi procek, płyta główna i zasilacz.

jesli to wogóle to, to co byście obstawiali.

procek raczej nie, ciężko go zjarać, jest chłodny, pasty dużo na radiatorze,
chłodzi ładnie
płyta główna to mój główny podejrzany !
zasilacz ? sam nie wiem, to jest atx 300watt. na niecałe 4 miesiące.

SPOTKAŁ SIĘ KTOŚ Z TAKIM PORĄBANYM PRZYPADKIEM ???