Re: ZAGADKA DLA AMBITNYCH

Autor: michal (michal1000_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 22:56:59 MET DST

> jesli to wogóle to, to co byście obstawiali.

konflikt przerwań zostaw w płycie tylko :

pamięć , pracka , cd , grafike i flopa , zainstaluj nową ( po formacie )
winde i przetestuj ... sprawć ustawienia w biosie i wyczyść k kurzu środek
kompa ..

> procek raczej nie, ciężko go zjarać, jest chłodny, pasty dużo na
radiatorze,
> chłodzi ładnie
> płyta główna to mój główny podejrzany !
> zasilacz ? sam nie wiem, to jest atx 300watt. na niecałe 4 miesiące.

300 w to dużo ? hi hi hi ... ja mam althona dysk cd i pamięć i mi sie
restartuje bo napięcie siada ... :-) szukam teraz dobrego zasliacza ...
sprawć napiecie ..czy wszystkie są raczej powyżej wartośći

Michał