Re: ZAGADKA DLA AMBITNYCH

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 08:03:54 MET DST

Użytkownik Perfect Stranger <perfect-stranger_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amkfm2$acc$1_at_news.tpi.pl...
> komp sam się resetuje (praktycznie tylko w biosie działa stabilnie)
>
> został mi procek, płyta główna i zasilacz.
> jesli to wogóle to, to co byście obstawiali.

NIE OBSTAWIAM W CIEMNO
(nie podales firmy/modelu plyty glównej, co za proc itp.)

> procek raczej nie, ciężko go zjarać, jest chłodny, pasty dużo na
radiatorze,
> chłodzi ładnie
> płyta główna to mój główny podejrzany !
mozliwe ze jest tak niestabilna (wgrac nowy BIOS, proc nie kęcony ??)

> zasilacz ? sam nie wiem, to jest atx 300watt. na niecałe 4 miesiące.
zasilacz raczej nie powoduje resetów, (no chyba ze ma dooze odstępstwa od
normy)

> SPOTKAŁ SIĘ KTOŚ Z TAKIM PORĄBANYM PRZYPADKIEM ???

wielu uzytkowników ECS K7A5A ;-)