Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Heartshade... (heartshade_at_wp.pl)
Data: Sun 22 Sep 2002 - 00:55:58 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki"
> Kolesie w sklepie najchętniej Ci przemontują zasilacz Enlight z obudowy
> Enlight na pierwszy lepszy NONAME , a potem zasilacz sprzedadzą osobno
> :/ No, może to nadmiar cynizmu, ale nie mogę zrozumieć skąd na rynku
> biorą się zasilacze Enlight skoro dystrybutor ich nie sprowadza ?

Nie masz racji...
Przez pewien czas sprzedawalem obudowy na Allegro sprowadzane z niemiec,
jezeli chodzi o Chiefteca - to wszystkie ktore przeszly przez moje lapki
mialy ENERMAXY,a co
do ENLIGHTow to doopa... w jednych enlight, w drugich premier ,a w trzecich
zasilacz o nzawie "ZASILACZ",
sam fakt ze firm w ktorej kupowalem obudowy - byla pod patronaetm
ENLAJTA -wykluczal ewentualna modyfikacje w
obudowach przez pracownikow...
Jaja jednak najlepsze byly z gwarancjami - enlajt jako jedyny mial zapis ze
nie odpowiada za szkody spowodowane zasilaczem,
chieftec i codegen (ten z lepszymi zasilaczami) umozliwial nawet zwrot kasy
w wypadku awarii zasilacza i spalenia czegos tam...
Przygladajac sie zasilaczom w enlajcie typu ORGINAL i NONAME - zauwazalne
jest jedna podobna rzecz, identyczne nakleji (wzor),a
takze material uzyty do wytworzenia. To moze sugerowac ze zasilacz nonameja
jest wkladany i produkowany przez samego enlajta.
Pozdrawiam

Heartshade / XPLOD labs
xpl00d_at_sympatico.ca