Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: j23 (wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 13:13:15 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> j23 wrote:
>
> No napisz. Nie wiesz co napisac? To moze nie siadaj wogle przed kalwiatura
> jak nie umiesz udowodnic swoich racji.

Jak chcesz, ale żebyś zrozumiał napiszę w twoim języku: -

Mam dość głupich gówniarzy, co to sprzęt widzieli tylko dlatego, że udało im
się złożyć
jeden komputer (swój) własny. I uważają się za "EKSPERTÓW" z bożej łaski.
Oczywiście taki kretyn wszystkich dookoła poucza, bo tylko on jest "guru",
tylko to
co on zaleci jest jedynie słuszne, wszystko inne jest złe. Jak go zapytac
dlaczego odpowiada:
"rozchwiane napięcie"
"gowniana obudowa"
"słaba wydolnosc napiecia linii 3.3V"
ładnie to brzmi, i jak fachowo...
i na koniec po jeszcze trochę po twojemu:
Kumasz? Dotarlo? Swatelko zaczyna mrygac? Kulki w muzgu sie zderzyly?
(przy okazji mózg pisze sie przez "ó", ale jak zaznaczyłem wcześniej piszę
po twojemu).

A durnia to juz sam z siebie robisz jak pokazałem twoje posty naszym
elektronikom, to
jeden z nich zapytał cytuję: "skąd wytrzasnąłeś takiego palanta".