Re: Pomozcie zlozyc super zestaw Athlon 2200+, na poczatek plyta glowna

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 23:41:01 MET DST

j23 do pl.comp.pecet napisał(a):
> A durnia to juz sam z siebie robisz jak pokazałem twoje posty naszym
> elektronikom, to
> jeden z nich zapytał cytuję: "skąd wytrzasnąłeś takiego palanta".

"naszym" cyli czyim? pracujesz w jakimś laboratorium wojskowym? :^)) to
by sugerowało skąd nawa j23.

a tak pozatym to spytaj się ich, czy uważają, że odchyły +- 0.2V na
napięciu 3.3v które jest wg. teorii napięciem stabilizowanym (ze ~220V, które
akurat w tym momencie wynosiło 231V). bo to jest różnica około 7%. nie
wspominam o szumach jakie zapewne tam były, ale nie miałem żadnej
aparatury by sprawdzić je. żeby było śmieszniej to komputer to nie jest
silniczek elektryczny, któremu nie robi prawdę mówiąc róznicy, czy
zasilanie jest o 20% większe/mniejsze - najpewniej nadal się będzie
kręcił, może szybciej, może wolniej. ale przy elekronice mniejse
napięcie oznacza poczynając od problemu z rozróżnieniem wartości 0 i 1 w
bramkach logicznych, to przekłamań tychże (a potem taki piękny BSoD).
zanim mi się skopcił KA7805 miałem przez pół minuty bardzo fajne efekty,
dokłądniej rzecz ujmując to klawiatura zmieniała literki.

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|