Re: Była burza....

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 19:11:40 MET DST

adam wrote:
> A jaka jest w miare pewna ?
> Bo niedawno jakies testy czytalem i niespecjalnie sobie radzily...
Jeśli pytasz o listwę to mógłbym rzucić nazwami kilku firm robiących
naprawdę dobre listwy ale nie pamiętam ;-) Powiem tak: miałem okazję
podczas dni otwartych na PG posłuchać króciutkiego wykładu o
zabezpieczaniu sprzętu przed przepięciami i padły wtedy nazwy kilku
firm które produkują naprawdę dobre listwy(wg. wykładowcy)-nie
pamiętam ich ale wiem, że usłayszałem je po raz pierwszy w życiu :-D

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)