Re: HP 5550 Co o niej sądzicie?

Autor: TheEgde (egde_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:43:07 MET DST

> zloty i
>
> KŁAMSTWO !!!! HP5550 ma tysz czarny o pojemności 19 ml !!!! to prawie drugie
> tyle!!!

pare dni temu w duzym i 'powaznym' sklepie pytalem o te drukarki - facet wzial
do reki atramenty i powiedzial ze mają po 10 ml - stad moje informacje i uwagi
do 5550, 19ml to juz faktycznie troche lepiej - ale mimo to slabo w porownaniu
do 49 ml. ze starszych hp'kow - i wg. mnie odbije sie to w kosztach druku pracy
mgr. a zamiennikow i napelniaczy narazie nie ma i conajmniej pare miesiecy
bedzie trzeba na nie poczekac

> oczywiscie
> HP'kach
> cyfrowe -
> samo
>
> KŁAMSTWO !!! - albo słabo czytasz
> zdjęcie 9 na 13 kosztuje 0.89 zł + 4,5 zł za wejście na maszynę.

gdzie tak drogo???
ja jeszcze nigdy nie placilem tyle za otwarce zlecenie - czyli wejsce na maszyne
jak to nazywasz, gdzies kiedys byla mowa o 1 zl. za odczyt z nosnika ale zawsze
mozna sie przeciez dogadać :)

> Ewentualnie
> laby internetowe: wysyłka koperty z 15 zdjęciami 9 zł - Co? DHL-em wysyłąją?
> Na drukarce: Papier foto 1,6 zł za A4 Tusz do HP 5550 jakieś 120 zł za 20
> ml - ORYGINAŁ!!! Zapewnie pojawią się "alternatywne" cardrige.

a ile z takich 20ml. kolorowego atramentu udalo ci sie zdjec wydrukować? i
podobne pytaine o wydajanosc czarnego - na ile mniejwiecej wystarcza? pytam -
chociaz zdaje sobie sprawe ze to trudno ocenic

> Moim zdaniem jak chcesz drukawać prace magisterską to kup sobie HP 854,

zgadzam sie calkowicie -
tylko zwroc uwage na to ze w sprzedazy są dwie wersje tej drukarki: z jednym
czarnym atramentem w komplecie albo z czarntm i kolorowym drozsza mniejwiecej o
opolwe ceny kolorowego atrementu:) wiec warto od razu kupic te druga wersje -
nie pamietam teraz ale rozna sie one nazwą 843 ? czy jakos tak??