Xvid - brak dźwięku

Autor: Tempus (tempus_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:34:59 MET DST

Może trochę NTG, ale chodzi przecież o PC. Mam film którego nie mogłem
odtworzyć za pomocą kodeka divx. Zainstalowałem kodek xvid: "XviD-04092002-1
_ALPHA_ Release". I owszem obraz jest OK, ale Bestplayer przy otwieraniu
próbuje łączyć się z Internetem (po anulowaniu odtwarza film). Główny
problem polega na tym, że nie mam dźwięku. Z divx nigdy nie miałem takiego
problemu. Czy ktoś zetknął się z tym problemem? Możliwe, że film jest źle
zakodowany? Sprzęt: Duron 850 podkręcony na 952, płyta ECS K7VZA (używam
karty dźwiękowej z tej płyty), 320 MB.