Re: system na baracudzie

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 22:49:18 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> U mnie chodziła na Promise 66 (MSI BXMaster) i chodzi na Promise 100
> (A7V). Jako master i jako slave, w dwa dyski i w jeden, bez różnicy.
> Twoja pewnie była uszkodzona. Testowałeś ją SeaTools?

> Bez przesady, zawsze coś poprawiają....
> M.

Segate sa dosc grymasne... mam w robocie podpiety 4.3 GB pod P200na TX i
musi startowac ze starego 340mb bo na wszystko jest odporyny... (na innym
kompie chodzil ok)

Teraz kumpel walczy z U6 - przy jednej partycji jest ok - ale przy wiekszej
ilosci porazka.. tez bez stratu z innego dysku sie nie obejdzie (wszystkie
mozliwe uklady przetestowane - ale moze cos z dyskiem jest nie tak bo bady
sie zaczely pojawiac - serwis zwrocil po formacie ;) ciekawe ile pociagnie
- chyba jednak segate nie jest do konca zgodne z niektorymi plytami...