Re: HP 5550 Co o niej sądzicie?

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 21:32:51 MET DST

ja używam

> w nowej serii są nowe pojemniki z atramentem - i tak czarny kosztuje 110
zloty i
> dostaje sie za te cene 10 ml atrementu!!

KŁAMSTWO !!!! HP5550 ma tysz czarny o pojemności 19 ml !!!! to prawie drugie
tyle!!!

> nie wiem czy trzeba to dadatkowo komentować - jesli chodzi o koszty
oczywiscie
> bo wydrukowane fotografie bedą napewno lepszej jakosci niz w starszych
HP'kach
> ale za jak cene?? teraz gdy w kazdym wiekszym miescie są labolatoria
cyfrowe -
> mozna za zlotowke zrobic odbitle 10x15 - ktorej jakos jest conajmniej tak
samo
> dobora ale zato duuzo trwalsza, odporna na czynniki zewnetrzen i duzo duzo
> tansza , z tym ze trzeba wyjsc z dumu i poczekac na zdjecie:)

KŁAMSTWO !!! - albo słabo czytasz
zdjęcie 9 na 13 kosztuje 0.89 zł + 4,5 zł za wejście na maszynę. Ewentualnie
laby internetowe: wysyłka koperty z 15 zdjęciami 9 zł - Co? DHL-em wysyłąją?
Na drukarce: Papier foto 1,6 zł za A4 Tusz do HP 5550 jakieś 120 zł za 20
ml - ORYGINAŁ!!! Zapewnie pojawią się "alternatywne" cardrige.

Moim zdaniem jak chcesz drukawać prace magisterską to kup sobie HP 854, jak
chcesz robić naprawdę fajne wydruki to musisz dokupić tusz foto- wtedy barwy
robisz z 6 kolorów.
No i największa zaleta HP - Coś spiepszysz- kupujesz tusz za 100 i grasz
dalej. Głowica do Canona kosztuje więcejniż pół drukarki. Po 3 latach (dobra
drukarka pożyje dłużej) w Canonie bedze "widać" zajechaną głowice- w HP nie.
Może żadko sprzedaje się drukarkę po 3 latach ( mnie się udało HP 840 -
złącze LPT!!!) ale za Canona nikt ci grosza nawet nie da.

JAk chcesz coś więcej to napisz na priva
ToMasz