Re: serwis - jaja

Autor: JK (pcjack_at_ciach_do_tu.polbox.com)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 14:59:26 MET DST


Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
news:amhlss$s1m$1_at_news2.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
> news:amg547$70a$1_at_news.tpi.pl...
> > Czy faktycznie ja jako uzytkownik nie mam prawa samodzielnie
aktualizowac
> > biosu? Wydaje mi sie to bezsensem, ponadto nic o tym nie pisze w karcie
>
> sprawdz co pisze producent - na stronie solteka jest np:
> "Normally, to upgrade BIOS that is unnecessary if the system is working
fine
> without any problem, user should upgrade the bios unless you experienced
> incompatible problem or need BIOS upgrade to create new features. However,
> please read all information in this section before upgrading. " -> i dalej
> instrukcja w punktach
>
> tak wiec nie sluchac tych mlotkow z serwisow bo producent wprost pisze ze
> _uzytkownik_ ma wykonywac te operacje.
>
Tak więc słuchajcie takich "specjalistów, co się znają" jak Sebol, a wszyscy
będziecie mieli rachuneczki...Róbta, co chceta, jak mawiają. Polecam tylko
rozważną lekturę Kodeksu Cywilnego, który wyraźnie mówi, jaka jest procedura
w przypadku reklamowania z tyt. rękojmi (jeden z istotniejszych szczeg.
tkwi już w nazwie- za wady ukryte, a nie za debilizm i brak doświadczenia
właściciela). Polecam także pod uwagę, że sklep wcale nie musi uwzględnić
reklamacji, jedyne, co musi- to przyjąć sprzęt. No i jak zwykle na koniec-
podsumowanie- wg mnie bios jest elementem ogólnej całości w płycie, soft
jest integralnym jej elementem, proponuję wylutować kondensator i pójść go
zareklamować- jest to analogiczne...

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:33:18 MET DST