Re: serwis - jaja

Autor: -=Lapacz=- (lapacz_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 11:18:48 MET DST

"Sebol" <lobo_at_space.pl> wrote in message news:amhc3k$1u4$1_at_news2.tpi.pl...

> Użytkownik "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
>
> jezeli nic nie pisze o tym w karcie gwarancyjnej to mozna oczywiscie. Jak
> beda robic problemy idz do sprzedawcy i tylko powiedz ze chcesz skorzystac
> rekojmi. Teraz to juz jego problem co z ta plyta.
>

> --
> lobo_at_space.pl
>
> U mnie np. w umowie jest taki teks pod ktory mozna podciagnac praktycznie
wszystko obawiam sie , ze u Ciebie tez
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzen powstalych po sprzedazy spowodowanych
niezgodnym z instrukcja uzytkowaniem sprzetu, przechowywaniem, konserwacja
lub transportem.
6. Gwarancja nie obejmuje rowniez uszkodzen spowodowanych nmie wlasciwa lub
niezgodna z instrukcja obslugi komplementacja, zabudowa lub instalacja jak
tez samowolna naprawa lub przerobka.

Takze sam widzisz pod cos sa w stanie to podciagnac :)
Ale powodzenia
Lapacz