Re: serwis - jaja

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 15:44:01 MET DST

Użytkownik "JK" <pcjack_at_ciach_do_tu.polbox.com> napisał w wiadomości

> Tak więc słuchajcie takich "specjalistów, co się znają" jak Sebol, a
wszyscy
> będziecie mieli rachuneczki...Róbta, co chceta, jak mawiają. Polecam tylko
> rozważną lekturę Kodeksu Cywilnego, który wyraźnie mówi, jaka jest
procedura
> w przypadku reklamowania z tyt. rękojmi (jeden z istotniejszych szczeg.
> tkwi już w nazwie- za wady ukryte, a nie za debilizm i brak doświadczenia
> właściciela). Polecam także pod uwagę, że sklep wcale nie musi uwzględnić
> reklamacji, jedyne, co musi- to przyjąć sprzęt.

polecam nauke czytania - nie napisalem ze sklep musi uwzglednic rekojmie
tylko ze uzytkownik ma prawo flashowac bios. Mylisz sie takze jezeli uwazasz
ze rekojmia obejmuje tylko wady ukryte (czytales go chociaz?). Jezeli cos
doradzasz to podaj podstawe prawna bo chyba czytamy rozne kodeksy.

Art. 556. § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli
rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu
na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia
rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił
kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym
(rękojmia za wady fizyczne).

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy
odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz
wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub
naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

nie rozumiem do czego zmierzasz? :>

--
lobo_at_space.pl