Re: serwis - jaja

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 15:54:29 MET DST

> Tak więc słuchajcie takich "specjalistów, co się znają" jak Sebol, a
wszyscy
> będziecie mieli rachuneczki...
Napewno ktoś taki, jak Ty rachunku mi nie wrzepi...

>Róbta, co chceta, jak mawiają. Polecam tylko
> rozważną lekturę Kodeksu Cywilnego, który wyraźnie mówi, jaka jest
procedura
> w przypadku reklamowania z tyt. rękojmi (jeden z istotniejszych szczeg.
> tkwi już w nazwie- za wady ukryte, a nie za debilizm i brak doświadczenia
> właściciela). Polecam także pod uwagę, że sklep wcale nie musi uwzględnić
> reklamacji, jedyne, co musi- to przyjąć sprzęt.
I może jeszcze trzymać trzy miesiące, co ?
Nie te czasy, kolego...

> No i jak zwykle na koniec-
> podsumowanie- wg mnie bios jest elementem ogólnej całości w płycie, soft
> jest integralnym jej elementem, proponuję wylutować kondensator i pójść go
> zareklamować- jest to analogiczne...
ROTFL!
Co Ty robisz w tym serwisie ? Zamiatasz ?? Flashowanie jest normalną
czynnością eksploatacyjną...
Negujesz zdanie producentów płyt w tej kwestii ??? Qrde, musisz być naprawdę
światowej sławy autorytetem...:/

sprocket