Problem z CD (raz działa, a raz nie)

Autor: Krzysztof M. (kirk_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Fri 20 Sep 2002 - 23:27:37 MET DST

Witam, mój problem wygląda następująco:
Zamówiłem nowy zestaw w sklepie, ale z czystym dyskiem, więc po odbiorze
zacząłem instalować WinXP Prof. Podczas instalacji dokonałem podziału na
partycje, wszystko elegancko tak jak w książce jest napisane :) po
zainstalowaniu system udawał, że chodzi :) (wszystko było OK), aż do chwili
gdy z "Mój komputer" zniknął CD rom, po restarcie systemu CD sie pojawia,
ale tylko na jedno użycie, tj. włożę jakąś płytkę "skorzystam" wyciągnę, a
następnej płyty nie można już odczytać, bo ikonka CD znika, system się
zachowuje tak jakby nie było CD w ogóle. Czy macie jakieś rady w tym
temacie? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

P.S. Przepraszam za rozpoczęcie nowego wątku, ale zasadniczo tematy się
różnią.

--
Pozdrawiam
Krzysztof M. (Kshysheek)