Re: Problem z CD (raz działa, a raz nie)

Autor: m3G_at_
Data: Sat 21 Sep 2002 - 20:37:49 MET DST

"Krzysztof M." wrote:

> zainstalowaniu system udawał, że chodzi :) (wszystko było OK), aż do chwili
> gdy z "Mój komputer" zniknął CD rom, po restarcie systemu CD sie pojawia,
> ale tylko na jedno użycie, tj. włożę jakąś płytkę "skorzystam" wyciągnę, a
> następnej płyty nie można już odczytać, bo ikonka CD znika, system się
> zachowuje tak jakby nie było CD w ogóle. Czy macie jakieś rady w tym
> temacie? Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

a czy kiedy zniknie ci ikonka cd, to cd ma zasilanie? u mnie tak sie
dzialo pod 98se, ze cd znikal niewiadomo kiedy, az zauwazylem ze to wina
kabla zasilajacego. nie kontaktowal i kiedy cd nabieral obrotow, to od
wstrzasow odlaczalo sie zasilanie od cd. po naprawie kabla zasilajacego
dziala ok.

--
•MegA• \\mega -AlcatraZ- #734 tel.(660)4763 GG#527856