Re: Problem z CD (raz działa, a raz nie)

Autor: Offca (offca_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Sep 2002 - 16:47:18 MET DST

Użytkownik "Krzysztof M." <kirk_at_mail.zetosa.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam, mój problem wygląda następująco:
> Zamówiłem nowy zestaw w sklepie, ale z czystym dyskiem, więc po odbiorze
> zacząłem instalować WinXP Prof. Podczas instalacji dokonałem podziału na
> partycje, wszystko elegancko tak jak w książce jest napisane :) po
> zainstalowaniu system udawał, że chodzi :) (wszystko było OK), aż do
chwili
> gdy z "Mój komputer" zniknął CD rom, po restarcie systemu CD sie pojawia,
> ale tylko na jedno użycie, tj. włożę jakąś płytkę "skorzystam" wyciągnę, a
> następnej płyty nie można już odczytać, bo ikonka CD znika, system się
> [...]

Witam...
mialem identyczny problem z widnowsem xp... dzialal pol dnia a potem w
menedzerze urzadzen pojawialy sie zolte wykrzykniki przy cd i cdrw a z
"mojego komputera" zniknely obydwa napedy... probowalem usunac sprzet i
reboot... po reboocie "system wykryl nowe urzadzeniae" (wykryl cd i cdrw)...
wchodze do explorera i napedow jak nie bylo tak nie ma... w menedzerze
urzadzen to samo co przedtem...
Pomogl tylko powrot na ME (swoja droga nie wiem czemu ludzie tak najezdzaja
na ten system... mi chodzi "w miare" stabilnie i wiesza sie duzo zadziej niz
98SE... ale z tego co slysze to tylko u mnie :-P )
Dodam tylko ze napedy to LGx48 i Teac16/10/40...

pozdroofka
Offca