Re: lamer prosi o radę

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:51:08 MET DST

> Typowa oferta, jakich pelno w supermarketach :)

Hem.. musze to napisac, sam nie wiem czemu :)
Ostatnio bylem w jednym z supermarketow (dla dobra sprawy, aby nie byc
posadzanym o anty-reklame, znieslawienie i inne rzeczy przemilcze jego
nazwe). Na stoisku komputerowym w oczy od razu rzuca sie napis: "PROMOCJA! 2
GHz". Podchodze blizej, aby przeczytac konfiguracje i oto co widze: CPU
Intel Pentium 4 2 GHz (mam nadzieje, ze Northwood), zamontowany w plycie gl.
marki "PLYTA", do tego 128MB pamieci (SDRAM?), karta graf GF2 200 (chodzilo
zapewne o GF2200MX..), dysk 40GB, obudowa taka-sobie. Wewnatrz niej
umieszczony LG 52X..
Faktem jest ze cena byla atrakcyjna, biorac pod uwage 2 GHZ... (dla
zupelnych laikow niestety :( ) Ale konfiguracja (biorac pod uwage GF2MX200 w
zupelnosci mnie rozbroila ;)

Pozdrawiam,
Mariusz M.