Re: lamer prosi o radę

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 00:22:54 MET DST

[...]
2
> GHz". Podchodze blizej, aby przeczytac konfiguracje i oto co widze: CPU
> Intel Pentium 4 2 GHz (mam nadzieje, ze Northwood), zamontowany w plycie
gl.
> marki "PLYTA", do tego 128MB pamieci (SDRAM?), karta graf GF2 200
(chodzilo
> zapewne o GF2200MX..), dysk 40GB, obudowa taka-sobie. Wewnatrz niej
> umieszczony LG 52X..
> Faktem jest ze cena byla atrakcyjna, biorac pod uwage 2 GHZ... (dla
> zupelnych laikow niestety :( ) Ale konfiguracja (biorac pod uwage GF2MX200
> zupelnosci mnie rozbroila ;)

Ale to przecież typowe ! Co się liczy dla lamera najbardziej ?? GIGAHERCE!!!
Zatem wkładamy do badziewiastej obudowy z pseudozasilaczem na którym nawet
Codegen by się nie podpisał, kupę szmelcu i procesor 2 GHz. Gość kupuje i
jest szczęśliwy !!! Tyle gigaherców nikt więcej w piaskownicy nie ma...
Typowe...
heh p4 2GHz, 128 MB SDRAM i GF2MX 200....nóż się w kieszeni otwiera...
pozdro...
sprocket