Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 17:04:29 MET DST

> Twardziel....

Lepszy twardziel, niz flop, no nie? ;)

> Jak już koniecznie chcesz, to przez popularny można rozumieć coś a'la Opel,
> VW, Ford ;)))

Ja tam PCChipsa tez nie lubie ;)

> Podziwiam Twoje uczucie do kanciaków ;)))

Wystarczy sie raz przejechac klasykiem, powachlowac lewarkiem przy
kierownicy, spojrzec na termometr wyciagniety na 3/4 (jakies 120km/h wtedy
jest :) ), posluchac _niepowtarzalnego_ gwizdu wydawanego przez silnik
gnajacy auto 60km/h na drugim biegu itp. No i gdzie nie popatrzysz, nie ma
sladu ohydnych plastikow, ani dzialania specow od marketingu -- zadnego
"superbezpiecznego" napedu na przod, zadnych ABSow i ESRow dla gospodyn
domowych, zadnych idiotycznych poduszek powietrznych i calej tej zenady,
jaka ma miejsce w nowoczesnych autach (nie wszystkich).
Ale hm... jakby NTG, wiec sie chyba zamkne -- jesli masz jakies ale, to
juz zapraszam na priv :)

> Przyjedź, zobaczymy ;)))

Nie mam za bardzo czym -- jeden raczej nie dojedzie tak daleko w jednym
kawalku ;), drugi aktualnie przechodzi etap przygotowania na zime, czyli
konserwacji. A tak serio, to nie mam jak sie z pracy urwac. Wpadnij do
Gliwic -- raz Ci stukne i potem pojdziemy sobie gdzies pogadac :)))

> Ale zdarza Ci się wygarnąć tak, że o.Rydzyk to przy Tobie skrajny liberał
> ;))))

To sa podle insynuacje ;) Dowody! Gdzie sa dowody?!

> Gdzie !!! Gdzie ten naiwniak ???? W Gliwicach ???

Czestochowa.

> Nawet bym Cię pochwalił za to MSI, ale mi się nie chce....

I tak to badziew w porownaniu z moimi dwoma okazami, tzn Asusem T2P4 i
Abitem BH6. Ale w porownaniu z tymi plytami to praktycznie kazda inna jest
badziewiem ;)

> sprocket

Hm... w tym poscie chyba wiekszosc jest NTG... :)

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..