Ile ram do plyty na VX?

Autor: Anna Pazura (bbq_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 17:11:23 MET DST

Juz sie chyba niedawno o to pytalam, ale nie moge znalezc tego watku...
Mam plyte Asusa na chipsecie VX Intela, ile moge do tej plyty wlozyc pamieci?
Na razie udalo mi sie maksymalnie 64MB, w dwoch kosciach PC133 po 32MB, wiecej nic nie widzi. SIMMow 32MB w ogole nie rozpoznaje, tylko 16-tki... Help, potrzebuje wiecej pamieci w tym komputerze... Da sie cos zrobic bez zmiany plyty?

--
AniaP