Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 21:00:42 MET DST

>Ja nie jestem wiekszosc. Jesli karta ma zlacze PCI i taki sam typ zlacza
>ma plyta glowna, to ta karta z ta plyta _nie ma prawa_ niedzialac. Moge
>zrozumiec niedorobione sterowniki, ale sprzetowej niezgodnosci nie
>toleruje.
Twardziel....

>Czyli zgadzasz sie, ze to tania masowka, cos jak koreanskie samochody (nie
>obrazajac posiadaczy)? ;)
Ej, tu to gadasz o ECS ;)))
Jak już koniecznie chcesz, to przez popularny można rozumieć coś a'la Opel,
VW, Ford ;)))

>Ja sie nie wybieram, bo nie mam czasu (trza na utrzymanie takiego jednego
>antyka odlozyc...),
Podziwiam Twoje uczucie do kanciaków ;)))

>a co do hm.. rekoczynow -- na Twoim miejscu bym sie
>nie wychylal ;)
Przyjedź, zobaczymy ;)))

>Pilnuje, zeby grupa trzymala srednia opcje;)
Ale zdarza Ci się wygarnąć tak, że o.Rydzyk to przy Tobie skrajny liberał
;))))

>No coz -- mialem okazje wymienic XP1700+ / Epox 8KHA+ na P4-1.6A/ECS
>jakis tam na SIS645, z czego skwapliwie skorzystalem. Uprzednio oczywiscie
>pozbywajac sie ECS-a (na szczescie udalo mi sie opchnac to cos, bo juz
>mialem zamiar ja puscic lotem slizgowym z okna).
Gdzie !!! Gdzie ten naiwniak ???? W Gliwicach ???

>Ostatecznie mam MSI 845E Max i jest znosnie.
Nawet bym Cię pochwalił za to MSI, ale mi się nie chce....

>Intel 740 dalej nie dziala -- zreszta nawet nie
>probowalem go odpalac, bo wynik jest latwy do przewidzenia :)
Co to, to tak :)))
sprocket