PowerDVD i Ati8500

Autor: Jacek M (jacek.malik_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 21:36:21 MET DST

PowerDVD4xp w informacjach przy opcji wykrywania akceleratora informuje ze
Video Accelerator : Not Detected, mam kartę Ati 8500
w ustawieniach moge wlaczyc akceleracje sprzetowa ale po wlaczeniu nadal nie
pokazuje ze wykryl sprzetowa akceleracje i nie wiem czy ta opcja jest
aktywna, mam Athlona 1800 i nie widzę roznicy przy odtwarzaniu filmow, ale
chce miec pewnosc ze sprzet dziala, jak to sprawdzic?

Pozdrawiam
Jacek

ps. to powinno byc raczej na inna grupe ale nie moge znalezc polskiej DVD...
:)