Re: Jaki CPU i plyte glowna?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 22:30:01 MET DST

> Chodziło mi _tylko_ o to, że większość przytaczanych przez Ciebie gratów, to
> autentyczne zabytki, i większości nie przyszłoby do głowy pakować ich razem
> do jednego pudła. A z nowszymi wersjami tychże produktów KT sobie radzi.

Ja nie jestem wiekszosc. Jesli karta ma zlacze PCI i taki sam typ zlacza
ma plyta glowna, to ta karta z ta plyta _nie ma prawa_ niedzialac. Moge
zrozumiec niedorobione sterowniki, ale sprzetowej niezgodnosci nie
toleruje.

> A KT to popularne chipsety ;)
> Pasuje...

Czyli zgadzasz sie, ze to tania masowka, cos jak koreanskie samochody (nie
obrazajac posiadaczy)? ;)

> No, Wojtek. Jeśli zamierzasz mówić do mnie: "synu", to najbliższy weekend
> mam wolny. Jestem z Bydgoszczy, więc do Swornigaci daleko nie mam, przyjadę
> i osobiście Ci wp%^$#"{ę :)))

Ja sie nie wybieram, bo nie mam czasu (trza na utrzymanie takiego jednego
antyka odlozyc...), a co do hm.. rekoczynow -- na Twoim miejscu bym sie
nie wychylal ;)

> BDW, klub Fiacika jeszcze się tam wybiera ????

Tak.

> Do końca życia nie zapomnę ;))
> Gadasz, gadasz, popatrz na Twoją dyskusję z R.Sokołem ;)))

Pilnuje, zeby grupa trzymala srednia opcje;)

> Ja mam cały czas ;)))

No coz -- mialem okazje wymienic XP1700+ / Epox 8KHA+ na P4-1.6A/ECS
jakis tam na SIS645, z czego skwapliwie skorzystalem. Uprzednio oczywiscie
pozbywajac sie ECS-a (na szczescie udalo mi sie opchnac to cos, bo juz
mialem zamiar ja puscic lotem slizgowym z okna). Ostatecznie mam MSI 845E
Max i jest znosnie. Intel 740 dalej nie dziala -- zreszta nawet nie
probowalem go odpalac, bo wynik jest latwy do przewidzenia :)

--
Chektor
..Wojciech.Giersz.....................................Voice.+48-032-2312060..