Re: zunifkowane stery do sblive i audigy?

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 21:34:46 MET DST

Duch Colgates w wiadomości (news:alvldv$7f4$1_at_phys-news1.kolumbus.fi)
wyskrobał(a):
> Jesli mozna....
> Mam SB 5.1 i wlasnie sciagam owe 154 MB drajwery.
> Pytanie mialbym...Nawet pare...
> Czy sciagam to samo, co mam na orginalnej plytce ( chyba sprzed pol
> roku lub wiecej ) ? DRUGIE : - czy mowimy o XP , bo ...

Raczej na pewno nie. To są sterowniki robione dla firmy Compaq i datowane
są na połowę sierpnia.

> XP ponoc juz ma swoje drajwery i karta "sama gra" zaraz po instalacji
> systemu. Czy teraz, majac te nowe drajwery ( + soft, jak widze !! )
> powinienem cos tam ODISTALOWAC, zdezaktywowac chociaz,
> czy to bez roznicy i instal zalatwia sprawe...

Ja nie musiałem nic deinstalować. Z resztą nie ma za bardzo jak, bo XP
instaluje tylko same sterowniki, bez oprogramowania.

> TRZECIE ( i ostatnie ) nie zupelnie rozumiwem, jak mogloby to
> ZASADNICZO poprawic jakosc na ME. No i czy ogolnie, bede mial to samo
> oprogramowanie, co przedtem...

Zasadniczo nie poprawi. Prawie w ogóle nie poprawi jakości dźwięku, co
najwyżej komfort użytkownia (np. pod XP na starych sterownikach niekiedy
po restarcie nie działały 4 głośniki tylko 2).
Nie wiem czy będziesz miał to samo oprogramowanie co masz, bo nie wiem
jakie teraz posiadasz... Paczka oprócz sterowników zawiera oprogramowanie
LiveWare, więc powinieneś być zadowolony.

A co do numeru seryjnego to skasuj plik "oem.cfg" z katalogu, do którego
wypakowały się pliki.

--
Bartek Gliniecki
[ email: bgliniecki<at>box43.pl & GG# 3967232 ]