Re: Tuner TV pod XP - jaki?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 22:22:06 MET DST

"Gozdek" <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> OdpowiedŸ na news:alskl9$lh0$1_at_news.tpi.pl:

> Na allegro sa jakies FlyView w cenie do 100 zl. Czy warto to kupic.
> zalezy mi jedynie na stereo, oraz na pilocie, oraz aby obraz byl OK.
>
> Aha, tuner MUSI dzialac bezproblemowo pod Win XP.
>
> Jakby co to podaje model mojej plyty gl. Soltek SL75 KAV.

FV98 na BT878 działąją idealnie pod WXP. Po warunkiem nie używania wypocin
producenta. Zaistaluj drajwery z iulab.com
A co do jakośći obrazu tunery tv, wymagają silnego sygnału antenowego. To
co starcza dla TV, karcie może być za mało. Wzmacniacz sygnału nie
zaszkodzi. Chybe że będziesz zgrywać za pośrednictwie video.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl