Re: zunifkowane stery do sblive i audigy?

Autor: Duch Colgates (klintoneastwood_at_icqmail.com)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 22:53:05 MET DST

Czy kto wie, o co temu "Bartek Gliniecki" <bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM> osobnikowi, tutaj
news:am053j$10r$3_at_news.tpi.pl chodzilo :

| Raczej na pewno nie. To są sterowniki robione dla firmy Compaq i datowane
| są na połowę sierpnia.

Sekunde... bo wlasnie mi sie DOCIONGLO i sprawdzilem, czy RUSZA.
Po primo: to jest dla XP... a nie dla wszystkich ( Me )
Ale dalej to mi zamyliles... ;-)
Oczywiscie, nie spodziewalem sie, ze bedzie tam TO SAMO ,co mam na plytce.
Chodzilo mi o to, czy bedzie to "to samo" ale dopasowane wreszcier do XP..
O ile pamietam, do tej pory wszystkie updaty SB wychodzily POJEDYNCZO.
Np. Creative Lúncher + cos, a inne nie...
Caly cz<as czekalem na jakis LACZNA udate.
Nadal rozumiem, ze to wlasnie taka ?
PS.. to Compaq TU tez mi nic nie mowi...
Ja po prostu mam kupiona karte,. org CD, "nieorg" XP i nie chce sie babrac w
jakies skladanki-updaty, tylko chce miec ( mniej wiecej ) to samo co przedtem
( poza jakimis idiotyzmami co tam byly )

| Ja nie musiałem nic deinstalować. Z resztą nie ma za bardzo jak, bo XP
| instaluje tylko same sterowniki, bez oprogramowania.

No wlasnie... co z tymi starymi, org sterownikami od XP ?
Zostaja skasowane czy sie dubluja ?

| Zasadniczo nie poprawi. Prawie w ogóle nie poprawi jakości dźwięku, co
| najwyżej komfort użytkownia (np. pod XP na starych sterownikach niekiedy
| po restarcie nie działały 4 głośniki tylko 2).

Ja i tak mam tylko dwa... ;-)

| Nie wiem czy będziesz miał to samo oprogramowanie co masz, bo nie wiem
| jakie teraz posiadasz... Paczka oprócz sterowników zawiera oprogramowanie
| LiveWare, więc powinieneś być zadowolony.

 nic mi to nie mowi, ale chyba wiemy jakie sa STALE elementy, podstawowe
SB... ow Creative Launcher, AudioHQ, Reciorder
( reszty zapomnialem, bo dawno nie instowalem, a i tak roznie wybieralem CO wziasc tym razem )'

| A co do numeru seryjnego to skasuj plik "oem.cfg" z katalogu, do którego
| wypakowały się pliki.

Moze W O L N I E J ?
Tzn. teraz, przed instalacja, w Program Files\Creative... ?
To tylko tam moze byc, prawda ?
Bo jesli mowisz o POZNIEJSZYM , na nowym instalu, to zdaje sie, ze bez wpisania instal sie nie
wykonczy.
No chyba ze TA fajla nic takiego nie potrzebuje.
JAK to u Ciebie konkretnie wygladalo ?
Mniej wiece tak jak " na plycie ? ( przy instalu ) "
Podobne opcje ?
( zakladam ze masz KUPNA karte, a nie jej "piracki download z Netu" ;-))

Pozdr
Kolggie