Re: zunifkowane stery do sblive i audigy?

Autor: Duch Colgates (klintoneastwood_at_icqmail.com)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 17:42:55 MET DST

Czy kto wie, o co temu "Bartek Gliniecki" <bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM> osobnikowi, tutaj
news:alvdsv$2oa$2_at_news2.tpi.pl chodzilo :
| qk w wiadomości (news:alv38h$2rl$1_at_news.gazeta.pl) wyskrobał(a):
|
| Są takie. Nie wiem akurat czy w odczuwalny sposób poprawiają jakość
| dźwięku, ale na pewno są lepsze niż oryginalne. Paczka ma albo ponad 300
| MB albo około 150 MB (ta mniejsza jest nowsza i nie zawiera mnóstwa raczej
| niepotrzebnego oprogramowania). Znajdziesz je na FTP firmy Compaq albo w
| dziale "Pliki" strony http://infojama.pl

Jesli mozna....
Mam SB 5.1 i wlasnie sciagam owe 154 MB drajwery.
Pytanie mialbym...Nawet pare...
Czy sciagam to samo, co mam na orginalnej plytce ( chyba sprzed pol roku lub wiecej ) ?
DRUGIE : - czy mowimy o XP , bo ...
XP ponoc juz ma swoje drajwery i karta "sama gra" zaraz po instalacji systemu.
Czy teraz, majac te nowe drajwery ( + soft, jak widze !! )
powinienem cos tam ODISTALOWAC, zdezaktywowac chociaz,
czy to bez roznicy i instal zalatwia sprawe...
TRZECIE ( i ostatnie ) nie zupelnie rozumiwem, jak mogloby to ZASADNICZO poprawic jakosc na ME.
No i czy ogolnie, bede mial to samo oprogramowanie, co przedtem...

Pozdraowienia z SF ;-)