Re: zunifkowane stery do sblive i audigy?

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 13:00:50 MET DST

qk w wiadomości (news:alv38h$2rl$1_at_news.gazeta.pl) wyskrobał(a):
> Hejka,
> czytalem sobie test kart dzwiekowych na www.mojepc.pl i o ile sam
> test mnie srednio zainteresowal to komentarze pod nim kryly dla mnie
> wiele niejasnosci, totez pytam Was czy slyszeliscie o zunifikowanych
> sterach dla live! i audigy, które podobno znacznie poprawiaja jakosc
> dzwieku, czy ktos czegos takiego uzywa?
> a jak nie to ciekawy jestem, jakich sterów uzywacie do live!, bo z
> tego co sie orientowalem to nie tylko creative wypuszczal stery dla
> live'a.

Są takie. Nie wiem akurat czy w odczuwalny sposób poprawiają jakość
dźwięku, ale na pewno są lepsze niż oryginalne. Paczka ma albo ponad 300
MB albo około 150 MB (ta mniejsza jest nowsza i nie zawiera mnóstwa raczej
niepotrzebnego oprogramowania). Znajdziesz je na FTP firmy Compaq albo w
dziale "Pliki" strony http://infojama.pl

--
Bartek Gliniecki
[ email: bgliniecki<at>box43.pl & GG# 3967232 ]