Moze offtopic, ale co tam... aparat cyfrowy

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 15:33:48 MET DST

Zwracam sie celowo na ta grupe, bo wiem, ze wielu z Was uzywa aparatow
cyfrowych.
Specjalnie nie pisze na pl.rec.foto.cyfrowa, bo tam jak zapytam o "dobry
aparat w okolicach 1000zł", to od razu piszą, żebym zapomniał.
Chciałem prosić o poradę lub wskazanie jakiejś strony (najlepiej polskiej)
na której są umieszczone zdjęcia robione różnymi tańszymi aparatami
cyfrowymi. Polska dlatego, bo chodzi mi o to, aby aparaty były dostępne na
naszym rynku.

A może ktoś mógłby poradzić co kupić za ok. 1000-1200zł, żeby jakość zdjęć
była jak najlepsza? Może uda się kupić w tej cenie coś z 2Mpixeli i z jakimś
optycznym zoomem?