zunifkowane stery do sblive i audigy?

Autor: qk (mirekqk_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 12:32:49 MET DST

Hejka,
czytalem sobie test kart dzwiekowych na www.mojepc.pl i o ile sam test mnie
srednio zainteresowal to komentarze pod nim kryly dla mnie wiele niejasnosci,
totez pytam Was czy slyszeliscie o zunifikowanych sterach dla live! i audigy,
które podobno znacznie poprawiaja jakosc dzwieku, czy ktos czegos takiego
uzywa?
a jak nie to ciekawy jestem, jakich sterów uzywacie do live!, bo z tego co
sie orientowalem to nie tylko creative wypuszczal stery dla live'a.

Mam live 1024 na win98 i winxp + epox na kt333+duron
dzieki i pzdr