Re: R.I.P.

Autor: TJD (tjd[nospam)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 00:03:55 MET DST

>Jesli wroclawski, to ja mam bardzo zle z nimi doswiadczenia w temacie
dyskow
>IBM.

Warszawski ...może tu będzie ineczej ale w to watpię. Zresztą mi to i tak
wszystko jedno - jak się rozsypie to odniosę i może mi naprawią, wymienią na
nowy, serwisowany lub cokolwiek innego wymyślą. Mam jeszcze 2 lata gwarancji
i duużoo czasu na użeranie się z nimi. Cel jest jeden: dysk MA działać! Całe
szczęście, że mam rezerwowy (gniotsa nie łamiotsa 400Mb :-) i na Windowsa 98
i kilka programów wystarczy.

PS. Czy możliwe jest przy ew. wymianie na nowy dopłacenie do BIV?

TJD