Re: R.I.P.

Autor: Matti (deckard_at_box43.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 23:54:24 MET DST

Użytkownik "TJD" <tjd[nospam]@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:altk45$jdn$1_at_news2.tpi.pl...
> Ja muszę czekać 14dni i nie wiem co mi dadzą. Mam nadzieję, że nowy bo jak
> nie to trzeba będzie staruszka dobić w okresie gwarancji ...bo nie lubię
> serwisowanego towaru. A tak a propos ...jak to zazwyczaj bywa w serwisie
> Action (bo tam trafił)?

Jesli wroclawski, to ja mam bardzo zle z nimi doswiadczenia w temacie dyskow
IBM. Mialem dwa IBMy, oba z Actiona i oba padly. Za kazdym razem dostawalem
dysk nie nowy tylko naprawiany (pomimo ze oryginalnie
zapakowany) co mozna poznac po naklejce "Servisable Used Parts" (czy jakos
tak) oraz po widocznych sladach zuzycia. Jakby tego bylo malo, to ten "niby
nowy" dysk (Action zawsze w zaparte twierdzil, ze dysk jest funkiel-nowka)
po kilku tygodniach tez padal. Na przestrzeni 4 miesiecy 18GB
dysk byl wymieniany 4 razy, a 45GB 3 razy, nim wymienili na faktycznie nowy
dysk, ktory z "czystym" sumieniem moglem w koncu komus sprzedac.
BTW w lipcu zmieniony zostal kodeks (nie pamietam tylko ktory konkretnie
;-)) i na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni kalendarzowych, a nie
roboczych jak bylo do tej pory

--
Pozdro
Matti