Re: R.I.P.

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 23:56:02 MET DST

Użytkownik "TJD" <tjd[nospam]@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:altk45$jdn$1_at_news2.tpi.pl...
> Ja muszę czekać 14dni i nie wiem co mi dadzą. Mam nadzieję, że nowy bo jak
> nie to trzeba będzie staruszka dobić w okresie gwarancji ...bo nie lubię
> serwisowanego towaru. A tak a propos ...jak to zazwyczaj bywa w serwisie
> Action (bo tam trafił)?
>
> TJD

Duzo dyskow tam wysylam - pracuje w sklepie ze sprzetem komputerowym - Z
Actionem to jest tak
1. Na czternascie dni to nie licz - chyba ze jakis przypadek - przygotuj sie
na 21 -23 dni
2. Ostanio jak odeslalem IBM'a 40 GB to przyslali IBM 60GB (klient byl
bardzo zadowolony)
3. Raczej nie naprawiaja dyskow - przysylaja nowe albo korekty zakupu (w
kazdym razie na 7 lat handlowania z nimi moze raz mi odeslali naprawiony
dysk, ktory sami mieli chyba od optimusa)

Podsumowujac - serwis sie wywiazuje OK, tylko maja problem z tym 14 dniowym
terminem
Aha caly czas mowie a warszawskim oddziale - z innymmi nie handluje

PS. Nie wyzywaj sie za bardzo na sprzedawcy tego dysku , bo on jest Bogu
Ducha Winien ze mu Action go na czas nie odesle :)

Pozdr
ZenoN