Re: Posiadacze skanera HP SJ 4470C - odezwijcie się proszę

Autor: Kit (adarpo_at_wp.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 23:26:14 MET DST

Witaj
Problem 1 Wł/wył
zależy od ustawienia zasilania USB jak jest ustawione nonstop - z reguły
jest tak ustawione gdy wybudzasz kompa urządzeniami USB (zworki na płycie
albo bios to scaner się nie włącza, niestety świeci mi się wtedy mysz
nostop, tak więc pomysł zarzuciłem.

Problem 2 klawisze na skanerze są martwe. No tak udało mi się to rozwiązać
gdy wykonałe reinstal DX8.1 sterowników od UPS'a oraz zmieniałem ustawienie
w interfersie ACPI i wted się naprawiło samo :)
Ale też udało mi się to zepsuć: czyściłem klucz run once, run i tympodobne
wWIN2K i wyciałęm kilka mi nie znanych rzeczy, wtedy przestało działać stan
ten traw do dziś, teżkciałbym wiedzieć jak to naprawić :)