kontroler fire wire IEEE 1394 - pomocy!

Autor: Witek (witgid_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 22:28:29 MET DST

Witam
Kupilem kontroler fire wire IEEE 1394 (karta PCI).
Wlozylem ja w wolny port PCI w komputerze i nic - system (Windows 98 SE) nic
nie wykrył, nie zainstalowal zadnych sterownikow, nie widac jej w menedzerze
urzadzen.Powtorzylem to dla pozostalych portow PCI i nic.
Mam płyte prawie 4-letnia na VIA MVP3. Zaktualizowalem dla niej BIOSa i
nadal nic
- komputer nie wykrywa karty.
Jestem zalamany. Co sie dzeje? Czy mozna cos na to poradzic?
Bede bardzo wdzeczny za pomoc.

Pozdrwiam
Witek