Re: kontroler fire wire IEEE 1394 - pomocy!

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 01:34:16 MET DST

Hej

Użytkownik "Witek" <witgid_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Kupilem kontroler fire wire IEEE 1394 (karta PCI).
> Wlozylem ja w wolny port PCI w komputerze i nic - system (Windows 98 SE)
nic
> nie wykrył, nie zainstalowal zadnych sterownikow, nie widac jej w
menedzerze

Czy karta FW była noname w takim żółtym pudełku :) i kosztowała 145 zl?
Jesli tak to one tak mają, działają tylko w serwisie :) a bez zartów
sprawdalem takie cos w 3 czy 4 kompach i poszla tylko w serwisie w Abicie
BE6 podobno (ale miojej znajomej w takim Abicie nie szła). Kup jakąs która
ma nazwę, chociazby Zoltrixa, to pewnie bedzie dzialac

--
Pozdrovionka
Speedy