Staruszek na Ali - Pomocy...

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 22:23:09 MET DST

Jest tak - komputer - jakies Pentium... (klasy MMX prawdopodobnie)
Jest plyta na Ali ze zintegrowanym Ati Rage Pro 3D. Nie dziala grafika -
ciemno na monitorze, wlozenie w pci eksternalnej grafiki tez nic nie daje...
(tez ciemno). Potrzebna mi jest rada i dokumentacja do plyty glownej, a w
wszystko co o niej wiem to ze:

-ma zintegrowane 3d Rage
-jest na chipach Ali M1533 A1 oraz M1531 B1
-na plycie jest jeszcze jeden duzy uklad - tym razem Phoenixa SMC
FPC37C935APM
- na kostce biosu: V58XA U21 AcerCorp...

Wiem ze troche ot - ale potrzebuje jakies dokumentacji albo cos - no bo nie
wiem co z tym zrobic
Aha - jeszcze wazne - charakterystyczna rzecza jest ze podlaczenie fdd na
plycie jest nie pionowe a poziome - przy krawedzi plyty - tak jak
podlaczenia dla cdromow na dzwiekowkach...

Pozdrawiam