Re: czy Pentium4 czy AMD Athlon XP

Autor: Pollux (xyz_at_nospam.com)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 07:58:11 MET DST

Użytkownik "Silvio Manuel" <silvio_manuel_at_poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:alqspq$qqj$1_at_news.tpi.pl...
(..)
> To oczywiście przemawia głównie na niekorzyść Intela :-)

Nic oczywistego, wręcz odwrotnie. Żaden z pożałowania
godnych "konkurentów" nie wykonał niczego takiej klasy.
A do mistrza trudno mieć pretensje, że długo nie bije własnego
rekordu.

> No cóż, przyzwyczajenia i nawyki to druga natura człowieka

Niestety lekka brednia, dość łatwo odczytywalna myśl moja
jest taka , iż nic co nowe u konkurencji nie było aż tak cudowne,
cobym koniecznie musiał opuścić intela, żadne z przewspaniałych cech
chipsetów VIA, SIS czy AMD nie zmusiły mnie do takiej rezygnacji.
NOWE JEST TYLKO TO, CO DOSKONALE ZASTĘPUJE
STARE I DAJE COŚ JESZCZE. Coś istotnego.

> Goły i niespaczowany system TAK (Winda jak sądzę). Ale po instalacji
> odpowiednich sterowników i poprawek wszystko chodzi stabilnie a niekiedy
> nawet szybciej.

Kolego, nadtoś pochopny w przypisywaniu mi zalet, cech i sposobów
bycia które są mi obce.
Bez patchów , najczęściej najnowszych - o ile nie są nieporozumieniem
kolejnym, jak wiele wersji VIApatcha ( chwała VIA mamy już numer 42
i dalej marnie, dotąd najlepiej chodził 38 ew.39) nie instaluję niczego
nikomu.
Codziennie przeszukuję strony producentów wszelkiego interesującego
mnie hard - i software, mam zawsze najnowsze patchy do systemów od win95
poprzez 98,meee, win2k, XP, także Linuxa, Novell Netware 4x,5x,6, etc.
Podobnie z driverami. Szukam długo i szczęśliwie, długo też testuję
dany wynalazek i potem zapada decyzja.

O kompatybilności softu krótko i bez dalszych polemik: to Intel
tworzy najszerzej akceptowane standarty, normy i specyfikacje, którymi
posługują się najczęściej twórcy softu.
Dlatego kryterium " szybkości" jako wyłączne bądź główne zostawiam idiotom
..
Z pewnością wielu ludziom chodzi o jakość. A tu stabilność i szybkość
"w jednym stoją domu".

Pollux