Re: Intel vs AMD benchmark - szukam

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 08:03:27 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <zajkomi_at_yahoo.com> napisał w wiadomości

> Tak. Najlepsza jest ta gdzie AMD fajczy sie po zdjeciu wiaraka. Wiatrak,
> urzadzenie ruchome i zawsze moze nawalic.

Kolejny sfrustrowany zwolennik intela, ktory zaplacil za to "cudo" x000
PLN... Dlaczego ci od intela zawsze najezdzaja na AMD, a nie na odwrot? pcp
to swietne miejsce, gdzie mozna sie komus wyzalic, ze kupilo sie drozszy i
mniej wydajny procesor..
A tak na marginesie: AMD Athlon XP ma ochropne termalna i w polaczeniu z
plyta, ktora rowniez taka diode posiada np Soltek DRV5 niemozliwe jest
spalenie procesora - wiem, bo sprawdzalem ostatnio osobiscie - dziala jak
nalezy.

Pozdrawiam,
Mariusz M.